joi, 17 noiembrie 2011

ANUL 2010

Salut!
Azi voi pune cateva poze din 2010.

La mine in camera, dupa baie

Sunt un baiat studios!

La ziua lui Rosse

Petrecere nu gluma

Astept tortul!!

Uite si tortul



Hai si la alte poze


Tata ma rasfata, cu halate de baie

Sunt la mamaie Nuti, si o astept pe Ada

Aici este dusul cu Ada , inainte sa plecam la Buni.

La tara in leagan

In vizita la verisorul Valica ( vitelul are 3 zile)

Eu cu tataie Vlad la peste

Eu cu tati la peste

Mami, tati sa va fie clar, eu conduc azi!

In leagan la Buni

La piscina la prietena lui mami, Ana

Ce bine este!

Eu si prietenul meu Andrei


Un catel mic a vrut eugenia mea!

Mami ma iubeste!

Eu cu tati, studiem piata telefoanelor


Cam atat azi, restul mai vedem si maine.
Va pup!
Pa!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu