joi, 1 decembrie 2011

1 DECEMBRIE 2011


Salut,
azi a stat mami cu mine acasa, nu inteleg de ce a ramas decat mami si nu si tati cum se intampla de obicei.
Nu a mai venit mamaita Geta si imi pare rau, ca imi este dor de ea.
Ieri a fost ziua lui Rosse , verisoara mea, a facut 9 ani. A fost foarte frumos la petrecere, m-am intalnit cu foarte multi prieteni dela mamaie Nuti de la bloc, am baut suc si am mancat tort in forma de buburuza, era o buburuza mare , mare .....
Am dansat cu Ada, Danita, Nicolas si multe fete mai mari...., m-am jucat cu baloanele, am avut confeti, coifuri si foarte multe jocuri.
Foarte tarziu cand au plecat toti copii acasa, am ramas eu cu sora mea Ada, si ne-am jucat impreuna foarte frumos, pana a venit mami sa ma imbrace ca trebuie sa merg acasa sa fac nani.
Am plans putin, dar mi-a trecut cu o ciocolata de la mamaie Nuti.
Asta a fost petrcerea lui Rosse!

Azi m-am uitat cu mama la desene  la televizor si la parada militara, foarte frumos, erau avioane si elicoptere ....
Apoi m-am mai jucat putin cu canarul  Papi, care canta si nu ma lasa si pe mine sa cant.
Daca am vazut ca nu pot sa cant, am repetat poezia cu mami pentru serbarea de la gradinita, dupa atata repetat , am adormit bustean ( stiti cum este cu cei care invata pana la epuizare )
Cand m-am trezit mama era la calculator, se uita la poze cu mine de cand eram mai mic, si am rugat-o frumos sa ma lase si pe mine la calculator la masini. Ura , ura ma pot uita si eu in liniste la calculator !
A venit si tati de la munca, si cu multe pungi, oare are ceva si pentru mine?
Da Almete, am mancat, aproape un Almete, foarte , foarte bun!
Acum tati se uita la meci, dar se si joaca carti cu mine, este foarte distractiv, ma pune sa o caut pe iubita mea Mini, sa caut inimioare, sa le numar, sa il cat pe Donald, Pluto, Mick , e distractie nu gluma.
Mami iar este la calculator, dar ma aplauda si ea cand eu castig.
Azi a fost o zi fericita alaturi de mami si tati!
(daca reuseste mami sa descarce poze de pe telefon o sa le postam pe blog)
Va pup!
Distractie placuta in continuare de 1 Decembrie !
Pa!


Un comentariu:

  1. Buna David Cristian.
    Daca vrei ca blogul tau sa fie vizibil pe google, trebuie sa-ti faci cont in google+
    Apasa pe butonul +1 (se afla sub rubrica "publicat de.... )si apoi urmezi pasii. Succes !

    RăspundețiȘtergere