marți, 6 decembrie 2011

2 DECEMBRIE 2011


Salut,
iar este mama cu mine acasa, deja ma simt rasfatat, chiar am timp sa ma joc mai mult cu mami.
Mama a zis sa trecem pe la mamaie Nuti , poate merge si ea cu sora mea Ada in parc ( IOR) .
Am fost in parc unde am vazut rate, pescarusi, mai putini copii si multi pescarusi. Apa era inghetata, deci cred ca era cam frig afara.
M-am jucat cu Ada, ne-am dat in leagan, pe topogan si ne-am jucat in vapor.
A fost foarte frumos in parc!
Si la pranz am dormit cu sora mea Ada si cu mami. Cand ne-am culcat era soare si frumos afara, si cand ne-a trezit mamaie Nuti, era noapte. Nu mai inteleg, noapte te trezesti sau dimineata, deci noi ce trebuie sa facem, sa dormim sau sa ne trezim?
M-am jucat cu sora mea Ada, iar tati si mami au plecat putin, sa imi cumpere pijamale si ghetute, care au fost foarte frumoase!
Mai tarziu am plecat acasa cu mami si cu tati.
Cand m-am culcat am inceput sa tusesc si asa am tinut-o toata noaptea, nu mai am putere sa mai tusesc.
Cam asta a fost ziua de vineri.
Va pup!
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu