sâmbătă, 10 decembrie 2011

10 DECEMBRIE 2011 - PREGATIRE PENTRU INTALNIREA CU MOS CRACIN




Salut,
azi au venit la mine doi copii, o fetita si un baietel, erau ei cam mici, dar simpatici rau (copii lui Nuti).
Cum au venit, cum au si inceput sa se joace cu toate jucariile mele.
Mami imi tot spunea sa ii las si pe ei sa se joace cu ele, ca sunt si ei mici, dar am avut grija sa nu plece cu nici o jucarie!
I-am invitat sa mai treaca pe la noi, ca mi-au placut mult!
Inca nu m-am culcat, oare o fi de vina intalnirea cu Mos Craciun, de maine?
Mami imi tot spune ca maine, la firma la ea vine Mos Craciun, si ca o sa vina si peste 100 de copii, si o sa am si saltea, clovn, baloane  si multe altele........ .
Oare ce imi aduce Mos Craciun?
Eu sunt baiat cuminte! ( asa spun mereu ) Dar ce sa vezi, nu prea mai sunt cuminte!
Dar promit de azi voi fi cuminte!
Asa ca astept sa vina ziua de maine sa primesc un cadou!
Ma duc la culcare sa fiu baiat cuminte!
Va pup!.
Pa!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu