marți, 6 decembrie 2011

4 DECEMBRIE 2011

Salut,
azi este duminica, tati nu s-a dus la meci, deci poate mergem in parc si noi.
Am fost la Ada si am luat-o cu noi in parc. De fapt in parc cu mine a fost Keykey, mamaie Nuti si Ada.
Am facut un tur de IOR, erau asa de multi copii si foarte multe figurine, cu Mos Craciun, cu reni, cu oameni de zapada, brazi impodobiti cu globuri.
Acolo am vorbit cu Mos Craciun, avea si un sac plin cu jucarii, avea si multi spiridusi cu el.
La prinz am dormit la mamaie Nuti.
Cand s-a facut noapte tati, ma luat cu mami, mamaie Nuti si sora mea Ada, sa mergem iar in parc, sa vedem figurinele din parc luminate.
Am vazut un castel foarte mare, era verde, avea si usi galbene, toata lumea isi facea poze cu el.
Am mai vazut si saniuta lui Mos Craciun, cu reni, care erau foarte luminate.
Era un brad mare, mare, mare , cu globuri mari si multe lumini, cred ca am ajuns in povesti.
Nu am gasit zapada, dar mami a zis ca data viitoare poate vine si zapada, sa poata veni Mos Craciun cu sania.
Acolo era si o scena unde se canta si se dansa.
M- am dat cu Ada intr-o masina Jeep de politie, care avea multe luminite, avea sirena de politie si vorbe-am si la statie, sa se elibereze drumul.
O zi foarte frumoasa!
Va pup!
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu