miercuri, 7 decembrie 2011

7 DECEMBRIE 2011 - POZE MUZEUL DE AVIATIE


Salut,
nu prea am putut sa dorm azi noapte din cauza ca tusesc, cica am polipi , si nu imi da voie polipi sa respir pe nas, dar eu asa stiu sa respir. De unde au mai aparut si astia? Sunt atat de obosit, dar ce zici mami cu tati a vrut sa ma duca la spita, dar cred ca le-a fost mila de mine, si decat a sunat la doctor.
Asa am reusit iar sa stau mami acasa azi, si a zis ca dupa ce dorm de pranz meg iar la doctor, nu exista zi fara doctor, deja m-am obijnuit.
Gata cu raceala trecem la lucruri mai frumoasa.
Acum sa va pun niste poze de la Muzeul de Aviatie unde a fost super frumos ! ( am fost pe 20 noiembrie 2011)

 CE RACHETA MARE!!!

 CU ASTA CRED CA POT SA ZBOR SI EU




ASA ESTE SI ELICOPTERUL MEU, DAR ASTA ESTE FOARTE MARE!!!
 AI VAZUT ARE SI AVIONUL ASTA O RACHETA MAI MICA, ARE SI UN PILOT , DAR IMI ESTE FRICA SA DAU MANA CU EL

IA UITE...... MAMI VEZI SA NU TE IA CU EL IN AVION


 
ACUM AM CURAJ SA VIN LA RACHETA ASTA MARE DOAR SUNT CU MAMI!!


 TATI, TATI, TATI IMI IEI SI MIE UN ELICOPTER?


EU SI KEYKEY (NASA)


Dupa ce am fost la muzeu, de ziua lui mami, am fost si am cumparat si un tort, de la cofetaria Aliss,  sa ii cantam si ei LA MULTI ANI!!!


 Un tort frumos, dar si foarte bun!


Mami te ajut eu!


Cam atat azi.
Va pup!
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu