marți, 6 decembrie 2011

6 DECEMBRIE 2011





Salut,
cand eu am dormit, a venit cineva. Oare cine? Si ce a adus ?
Ura, a venit Mos Nicolie, am primit , o vaca mov ( ciocolata Milka) , multe dulciuri si un plovar, foarte sic.
A primit si mami si tati multe dulciuri.
Am fost si la gradinita unde si acolo a venit Mos Nicolae, cand noi am facut nani, cred ca Mos Nicolaie m-a iertat pentru prostiile pe care le-am facut de am primit asa multe.
Azi am vorbit si cu mamaita Geta, care a zis ca a venit si la ea Mos Nicolae, a zis ca am dulciuri in ghetute si o nuia.
Si eu care am crezut ca Mos Nicolae, m-a iertat si a uitat de toate prostiile pe care le-am facut, dar vezi dupa faptele de peste an, asa imi aduce si mie Mos Nicolae.
Eu promit sa fiu mai cuminte anul care vine!
Va pup!
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu